WEBSHOP

Abrakadabra zadovoljno trlja ruke

27.10.2016 u 13:30

Bionic
Reading

Bio je pravi izazov smisliti kampanju za novi hrvatski webshop koji vam je uvijek pri ruci za sve vrste kupovine u Hrvatskoj i šire, te u kojem raznovrsni asortiman proizvoda iz cijeloga svijeta i kupnja iz udobnosti vlastita doma idu ruku pod ruku

Istodobno je trebalo postići awareness i aktivaciju korisnika tako da su, ruku na srce, agencije McCann Zagreb i Fahrenheit imale pune ruke posla. Glavni protagonisti kampanje su vrijedni razgibani prsti ruka koji nas vode kroz kategorije Abrakadabrinog web shopa, ili online malla, prikazujući svu širinu asortimana i pogodnosti kupovine na samo par klikova od vas! Poruka je jasna; pošaljite svoje prste u kupovinu jer sada možete kupiti baš ono što želite, i to bez da mrdnete prstom. Unutar kampanje, TV i web oglašavanju kao primarnim kanalima komunikacije, ruku podrške pružili su mediji OOH i radio.

Hrvoje Škurla, glavni kreativni direktor, agencije McCann Zagreb i Fahrenheit je izjavio: 'Moramo priznati da smo prilikom osmišljanja kreativnog koncepta bili sretne ruke; rijetko kada se poklopi da je ideja jednostavna, inovativna i zabavna u jednakoj mjeri. Pomoglo je i što nam je klijent dao prilično otvorene ruke što se tiče produkcije. Specifičan spoj snimanog videa i 3D animacije u neku ruku je zahtijevao dosta priprema, ali uz prave suradnike, i to nam je išlo od ruke. Čak su se kreirale i šile odjevne kombinacije salivene po mjeri svake pojedine ruke.'

Marina Knežević, direktorica marketinga abrakadabra.com, A007 je izjavila: 'Osvojio nas je njihov prijedlog kreative koja je vjerno predočila publici da smo novi, moderan i user friendly web shop, u kojem je sve nadohvat ruke. Izuzetno smo zadovoljni suradnjom, profesionalnim pristupom prema nama kao klijentu, partneru, a opet potpuno zaigrani i opušteni pri osmišljavanju kreativnih koncepata.'

Kad se vrijedne ruke slože, sve se može. Kreativni koncept bio je u dobrim rukama glavnih kreativnih direktora Hrvoja Škurle i Daniela Vukovića, u art directionu su svoje prste imali Krešimir Grancarić i njegova desna ruka dizajnerica Sandra Mrkšić, kreativni direktor Goran Božić se također dotakao razrade materijala, a projekt su sigurnom rukom vodili Saša Ivan i Iva Šimunović. Rješenja za web oglašavanje držala je u svojim rukama Ena Lukić iz digitalnog odjela McCanna.

TV spotove režirale su zlatne ruke Zdenka Bašića, a producirala kuća Švenk.

Kako izgleda krajnji rezultat možete vidjeti na:
https://youtu.be/5kjBOZIzDVY