kolekcionarski model

Posljednji model s logotipom Renault Sport; Megane R.S. Ultime dostupan i kod nas

08.05.2023 u 11:56

Bionic
Reading

Krenulo je naručivanje ovog posebnog izdanja modela Megane R.S. kojim Renault slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompaktnih automobila. Pogledajte što sve ima od opreme sportaš koji će se proizvesti u samo 1976 primjeraka

Renault je u siječnju ove godine predstavio posebno izdanje modela Megane R.S. kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Renault Megane R.S. Ultime kolekcionarski je model i posljednja inačica linije čiji počeci sežu u 2003.

Ekskluzivan dizajn modela Megane R.S. Ultime odlikuju prepoznatljiva obilježja marke Renault Sport, među kojima se izdvaja dvostruki dijamant, te posebna grafička obilježja nadahnuta novim Renaultovim logotipom. Na krovu i poklopcu motora (osim u izvedbama s opcijskim panoramskim krovom), stražnjem odbojniku, vratima i blatobranima nalaze se ukrasne naljepnice mat crne boje, usklađene s četiri dostupne boje karoserije: crna Star (dostupna serijski) s kojom naljepnice tvore skladnu cjelinu, bijela Pearl s upečatljivim vizualnim učinkom, žuta Sirius u skladu s prepoznatljivim bojama Renault Sporta i narančasta Tonic za izražen kontrast. Povrh toga, na naljepnice na desnoj strani vozila diskretno je dodana godina osnutka Renault Sporta – 1976.

Karoserija Meganea R.S. Ultime ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor. Dizajn ove serije karakteriziraju brojni crni detalji: logotipi, ručice vrata, okviri prozora, naplatci (čak i pokrovi matica kotača), ukrasni lukovi blatobrana, stražnji difuzor te aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1 koji se ističe sjajno crnom završnom obradom, utisnutim monogramom Ultime i gradacijskim učinkom za još veći dojam dinamičnosti.

Duh susreta 'Track days'

Serijska oprema unutrašnjosti uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Karticu 'Slobodne ruke' posebnog izdanja Meganea R.S. krasi dijamantni uzorak ukrasnih naljepnica. Pragovi vrata su ekskluzivni, a u podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj koji je čitavu svoju karijeru radio na usavršavanju Meganea R.S. i koji je oborio rekorde na trkaćim stazama u Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu.

Renault Sport: strast za cestovnim automobilima visokih performansi Izvor: Promo fotografije / Autor: Groupe Renault

'Megane R.S. predstavlja 15 godina mojeg rada u Renault Sportu. Od Meganea II faze 2 neprestano usavršavamo njegove dinamične performanse kako bi zadržao vodeći položaj među sportskim automobilima s pogonom na prednje kotače. Rekordima na stazi Nürburgring Nordschleife prethodili su nezaboravni izazovi, prepuni strasti, adrenalina i emocija. A sada je tu Megane R.S. Ultimate... Iznimno sam ponosan što inačica koja obilježava kraj ove čudesne priče nosi moj potpis.' rekao je Laurent Hurgon, testni vozač i stručnjak za razvoj Renault Grupe.

  • +22
Renault Megane R.S. Ultime Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Sveobuhvatna oprema

Veliki dio nenadmašne serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom. Popis dodatne opreme ograničen je na head-up zaslon i panoramski krov te posebnu zaštitnu navlaku koja će oduševiti istinske zaljubljenike i kupce tog kolekcionarskog automobila.

Prednosti vrhunskih performansi Meganea R.S. Trophy

Ova posebna serija temelji se na inačici Megane R.S. Trophy. Opremljena je četverocilindričnim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi.

Poluglatke, semislick gume Bridgestone Potenza S007 (245/35R19), razvijene su posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-colne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočionim kliještima.

Tu su još i neovisna prednja osovina, sniženo podvozje Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.