Minulog lipnja Citroen je okončao proizvodnju limuzine C5, no čini se kako je ova odluka ostavila rupu u gami francuskog proizvođača
Zapravo, izdvajanje DS-a u zasebni brend prije tri godine ostavilo je poprilično prostora u Citroenovoj postavi, kaže prva žena francuskog proizvođača Linda Jackson.
Francuzi je planiraju zapuniti s čak osam novih karoserijskih modela u klasi putničkih i lakih gospodarskih vozila, a na to, tvrde, neće utjecati niti nedavno preuzimanje Opela i Vauxhalla koji od ove godine čine dio Peugeot-Citroenove alijanse PSA.
Jedan od nadolazećih modela je i C5 Aircross, SUV koji bi u prodaju trebao krenuti iduće godine, a koji će premijerno predstaviti Citroenov novi hidraulički ovjes, kao zamjena dosadašnjem hidropneumatskom ovjesu.
Interesantno, samo Citroenovi modeli unutar PSA grupe će koristiti ovu tehnologiju, pa tako i nadolazeći C5.
Jedva čekamo isprobati ga u praksi.