KAO BORBENI AVIONI

BMW planira oboriti rekord tako što će gorivo u M5 točiti usred driftanja

09.01.2018 u 15:10

Bionic
Reading

Prije četiri godine BMW je postavio rekord za najduži kontinuirani drift. Za upravljačem M5 Johan Schwartz je vozio po boku punih 82,5 km

Svjetski rekord srušila je Toyota samo godinu kasnije. GT86 driftao je bez prestanka 144 km, za što je Haraldu Mulleru trebalo dva sata i dvadeset i pet minuta.

Toyoti ovo nije bilo dovoljno pa su prošle godine za upravljač GT86 spremili novinara Jesse Adamsa koji je popravio rekord. Gotovo šest sati driftanja bez prestanka rezultiralo je prevaljenom udaljenošću od skoro 165 km.

BMW-u je očito prekipjelo jer se Bavarci spremaju na osmosatno rušenje Toyotinog rekorda, a kako bi u tome uspjeli čak su djelomično modificirali M5. Budući da jedan rezervoar goriva neće biti dovoljan 600 KS snažnom M5, Nijemci su se odlučili posuditi rješenje kojim se koriste vojni avioni kako bi dotočili gorivo praznom zrakoplovu usred leta, odnosno, u ovom slučaju - drifta.

Zašto jednostavno nisu umjesto stražnje klupe stavili dodatni rezervoar? Zato što je to dosadno.

Kako bi stvar trebala izgledati u praksi možete vidjeti u nastavku, a mi iskreno ne znamo što može spriječiti bilo koga da ruši ovaj rekord iz dana u dan.

Da kojim slučajem staza mora biti suha, možda bi tada sve ovo imalo smisla jer bi podjednaki udio u postizanju rekorda imao niz detalja, od vozačke tehnike, do kvalitete guma i abrazivnosti asfalta. Ovako se sve svodi na idržljivost nesretnika koji se satima mora voziti u krug.