TEST

Opel Corsa 1.4 Turbo Color Edition

23.06.2015 u 18:54

  • +4

Opel Corsa 1.4 Turbo Colour Edition

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Bionic
Reading

Kad je Opel prvi put pokazao novu Corsu, publika baš i nije najbolje reagirala. Dizajn previše nalik prethodnom modelu, dimenzije identične prethodnikovim te platforma, pogađate, posuđena od prethodnog modela. Logično je stoga bilo zaključiti da će se novi automobil ponašati kao i stari. O, kakva greška

Nova Corsa možda izgleda kao redizajn, možda se i previše oslanja na prethodnika u svakom pogledu, no ovo je sasvim nova zvjerka i jedan od ponajboljih automobila u kompaktnom gradskom segmentu. Nakon 15-minuta za upravljačem nove Corse zapitat ćete se što je bilo inženjerima kad su radili prethodni model i zašto Corsu od početka nije ovako kalibrirana.

Ovjes je podešen za preciznu i sportsku vožnju, ni pretvrd ni premekan. Upravljač je direktniji i odlično leži u ruci. Motori su novi te samim time okretniji i štedljiviji, s mnogo više iskoristivog momenta u pristupačnom radnom području, a i izolacija buke je bolja nego ikad te rafiniranost i uglađenost motora.

Da stvar bude neobičnija, nova je Corsa i prostranija. Kako je to moguće?

Materijali korišteni u unutrašnjosti su kvalitetniji, a sad je tu i hrpa novih tehnologija koje vožnju čine ugodnijom i sigurnijom. Od sustava za prepoznavanje znakova i upozorenja na vozila u mrtvom kutu, do kamere za parkiranje, nadzora nesvjesnog prelaženja iz trake u traku te upozorenja pri naglom nalijetanju na vozilo ispred.

Najveće pohvale idu na račun 1.4-litrenog turbobenzinca koji je napokon uparen s odličnim ručnim mjenjačem. Prijenosi omjeri su izvrsno podešeni pa, mjenjač izvlači maksimum iz malenog motora, ne zapinje ni pri dinamičnijoj vožnji te ima zadovoljavajuće kratke hodove. Da stvar bude bolja, motor je i začuđujuće štedljiv pa će odabir dizelaša biti još teže opravdati. Na mahove čovjek pomisli da se kompjuter pokvario.

Međuubrzanja su odlična te se Corsa odlično snalazi u gradu kao i na otvorenoj cesti gdje pretjecanja nije potrebno previše strateški odrađivati. Teško je povjerovati da se pod poklopcem nalazi samo 101 KS.

Budući da je Corsa dinamičniji automobil nego ikad prije, prava je šteta što ne nudi mogućnost gašenja elektronskog programa stabilnosti koji je ionako prerevno podešen.

Corsa je pravo iznenađenje te ako ste u potrazi za automobilom u ovoj klasi, svakako je isprobajte. I to testirani benzinski model kojem čak ni cijena nije previsoka s obzirom na to što sve nudi.

Proizvođač: Opel
Model: Corsa 1.4 Turbo Color Edition
Vrsta motora: 1.4, četiri cilindra, benzin
Obujam: 1.364 cm3
Snaga (kW/KS): 74/101 @ 3.500 - 6.000 o/min
Okretni moment (Nm): 200 @ 1.850 - 3.500 o/min
Potrošnja (l/100 km): 4,2/6,6/5,0
Ubrzanje (0-100 km/h): 11
Maksimalna brzina: 185 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.021/1.736/1.479
Cijena do registracije: 101.000 kuna