VOZILI SMO

Novi Renault Espace stigao u Hrvatsku

22.05.2015 u 18:54

  • +12

Renault Espace

Izvor: Promo fotografije / Autor: renault

Bionic
Reading

Monovolumeni kakve poznajemo nemaju presvijetlu budućnost, predviđaju analitičari. Interes kupaca će u nadolazećim godinama slabiti, a prodaja kopnjeti. Istovremeno, projekcije navodno otkrivaju, segment SUV-ova i takozvanih crossovera i dalje će rasti. U Renaultu su dobro razmislili i odlučili izbaciti asa iz rukava - Novi Espace - koji smo imali prilike isprobati u Savudriji

Espace više nije klasični monovolumen, već je oku veoma ugodan spoj MPV-a i SUV-a. Ovaj luksuzni crossover djeluje impresivno izvana i iznutra te je već na prvi pogled očito kako su se u Renaultu jako potrudili. Koliko Francuzi misle ozbiljno, možda najbolje svjedoči podatak da je novi Espace izrađen na potpuno novoj platformi, s novim motorima i novim dizajnerskim izričajem.

Sedam sjedala i dalje je tu, no stražnja dva reda više se ne mogu ukloniti, već ih se jednostavno, elektronski preklapa kako bi se oslobodilo čak 2.000 litara prtljažnog prostora. Digitalna kontrolna ploča i središnja konzola s velikim 8,7-inčnim tablet ekranom osjetljivim na dodir dominiraju prostorom, kao i velike fotelje opremljene sustavom za masiranje. Tu je i ambijentalno osvjetljenje te - ono najbolje - potpuna adaptivnost svih postavki.

Putem spomenutog ekrana, koji u Renaultu zovu R-link, moguće je podešavati sve, od zvuka motora u kabini do krutosti ovjesa, odaziva na gas, izmjena stupnjeva prijenosa, pa čak i direktnosti upravljača. Tu su i predefinirani režimi za sportsku, eko i komfornu vožnju za one kojima su finese nebitne.

Od opreme treba spomenuti LED svjetla i sustav za pomoć pri parkiranju koji standardno dolaze u svim modelima te adaptivni tempomat, 4Control - upravljanje na sva četiri kotača i sustav automatskog kočenja u slučaju opasnosti koji dolaze uz nadoplatu.

U ponudi će biti tri motora. Dvolitreni benzinac iz Clio RS-a s 200 KS te dva 1,6-litrena dizelaša sa 160 odnosno 130 KS. Benzinac i jači dizelaš dolaze s automatiziranim mjenjačima s dvije spojke dok je slabiji dizelaš dostupan s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem.

Cijena osnovnog modela iznosi 279.900 kuna dok najbolje opremljeni Espace s opremom Initiale Paris košta 369.900 kuna.